You're my final destination

Åh, känner doften av mat. Jag är vrålhungrig för tillfället. Känner hur magen har skrumpat ihop till ett litet russin och ger ifrån sig ljud som jag gissar på är ''ge mig mat för i helvete!'' och ''jag sväääälter''. Food please?

Det här har varit den värsta skoldagen i hela mitt liv. Och att det har spöregnat hela jävla dagen har inte heller gjort den bättre. Massa tjaffs i skolan som gjort mig fly förbannad. Regnet som piskat sig mot mitt ansikte på väg till och från idrotten. Sovit dåligt. Ja, det här är absolut inte min dag. Hur som helst måste jag skriva ett jävla tal lite senare. Och jag ska lämna in min dator till våran granne som är datorproffs. Han ska ta bort mitt virus och återställa allt. Äntligen säger jag bara. Min bebis ska bli frisk. Nu ska jag äta för fulla muggar. Hej!

Åh, vackra du. Varför har du inte dina armar omkring mig? ♥

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0