naproxen är grejer det.

Vaknade inatt av att mitt huvud höll på att sprängas. Det kändes verkligen som att någon stod och stampade på det. Efter många om och men somnade jag om och vaknade med samma känsla i morse när alarmet satte igång. Det var bara ta sig en naproxen och lägga sig igen. Mamma ringde och sjukanmälde och hela dagen har jag sovit för att slippa smärtan. Det är bättre, men fortfarande inte helt bra, så blir hemma i morgon också. Men på fredag tänker jag tvinga mig själv till skolan hur jag än mår. Kan inte börja med att vara borta nu. I helgen blir det Ice Age marathon med brudarna tror jag. Det ser jag mycket fram emot. Hoppas att Hanna har lite skorpor att bjuda mig på då, hahaha. Nu blir det lite Paradise Hotel och sedan ta det lugnt hela kvällen. Hörs när jag har något vettigt att skriva. Vilket jag inte har nu för tiden, men i alla fall.

Min räddare i nöd just nu. Kärlek till dig ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Så du ska inte med till mamma?

jag frågade henne och det var okej, men då vet jag.

2010-09-01 @ 17:00:04
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: Johanna

fanny det är fett vettit! <3

krya på dej,

2010-09-01 @ 17:11:24
URL: http://jpics.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0