Krossade händer. Aj.

Nu sitter jag hemma hos Louise. Efter jag kom hem från landet så drog jag iväg till Skogås och blev uppmött av en liten Lollo och så gick vi till hennes typ.. pappas tjejs bror. Ja, ni hajar hoppas jag? Awesome!

Vi åt kräftor, diskuterade ett och annat, fick händerna krossade av pelleplutt och en hel del annat. Efter många om och men är vi nu hemma hos Lollos mamma. Lollo håller på tända ljus och rökelser och skit. Vad har det tagit åt den kvinnan? Hur som haver så blir det middag med Hannas familj i morgon. Min lilla fjutt till familj är ditbjudna på käk, så det är nice. Däremot är jag skeptisk mot att Thomas ska med. Känns inte rätt. Ska höra med mamma och Hannas mamma om det är okej att han stannar hemma. Eftersom Hannas mamma ville ha hjälp med en elgrej så får jag väl be mamma kika på det och sedan föra vidare till Thomas så han kan medela vad dom ska göra. Nu blev det massa onödig text. God natt mina små ärtisar

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0