I'm sorry but the party's over now

Snart är det dags att glutta på Idol som börjar idag! Ska bli sjukt kul att se alla fjompar göra bort sig. Fast dom är jävligt modiga om jag får säga det själv. För jag skulle aldrig våga ställa mig framför juryn och sjunga. Men att dom gör bort sig är lite extra roligt. Nu ska jag vara lite snäll mot moder min och massera henne lite. Efter Idol blir det matteläxan. Orkade verkligen inte gör den tidigare när jag kom hem.

Nu har jag precis varit ute med Hampus. Vi tog en sväng till parken här vid oss och snackade lite politik och annat skit. Tycker verkligen om honom. Så jäkla underbar kille det där! Lyssnar verkligen när man pratar. Sånt uppskattar jag eftersom andra mest blir irriterade när jag öppnar käften. Haha. Det är asbra, för vi bor ju nästan grannar. Lär bli en hel del prommenader med honom framöver.
Antagligen kommer vi ha massa filmkvällar nu när det är kallt.

Hörs senare eller i morgon. Peace and love.

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0