Girl, you gotta stand up and tell me what i'm doing wrong

Igårkväll cyklade jag och Hanna ner till t-banan för att möta upp Louise. Vid t-banan vara även Alice's lillasyster Alva. Såg att hon grät, så ropade på henne och frågade vad det var. Hon visste inte hur hon skulle komma hem eftersom det var vakter vid t-banan, inga pengar på luren och inget sl-kort. Så självklart sa jag att jag går med henne ända hem. Så hon sa hej då till sina idioter till kompisar och sedan vandrade vi till S-näck. Jag och Louise vandrade sedan vidare hem till mig och kollade på tv, spelade gitarr, åt nattmackor och lyssnade på musik.

Nu alldeles nyss kom Louise's mamma och hämtade henne. Hon ska ju träffa en mycket speciell person idag också. Hoppas allting går bra. Hon ska ju nämligen sova över också eftersom dom ska glutta på skräckfilmen Paranormal Activity. Nu ska jag slänga i mig lite lunch och sedan blir det att träffa Hanna. See ya!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hahaha, så sjääälvklart att vi ska det! :D

2010-09-18 @ 18:47:47
URL: http://louh.devote.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0