det kan aldrig göras ogjort det där som hände ikväll

Usch, jag är så trött på mig själv. Jag vill göra något nytt. Klippa håret i någon cool kort frilla, fixa fina naglar, få lika fin kropp som Lollo så man passar bra i alla kläder, ha rött läppstift och massa annat. Problemet är att jag är för rädd för att klippa håret kort, för lat för att få lika fin kropp som Lollo men okej, rött läppstift kan jag ju alltid börja med. Vi får se hur det blir. Alla har sånna här dagar antar jag. Då man bara vill vara i någons annans kropp. Nu ska jag kolla vidare på Bring it on 2 och sedan försöka sova. Mår inge vidare. Kan ju alltid avsluta som Lollo för att göra det lite annorlunda. ''Over and out!''

Helst av allt vill jag vara hans drömkvinna. Snyft.

Kommentarer
Postat av: Anonym

klipp håret! du behöver inte vara rädd alls. herregud, förändring är bra.

2010-09-11 @ 09:12:02
Postat av: Lollo

Älskade flicka. Du är så himla fin. Jag är inte nöjd med min kropp, finns en himla del jag skulle vela ändra. Jag säger inte att jag är tjock eller något, men man kan fortfarande ogilla sig själv. Och det gör exakt alla. Men det är det som gör oss unika, att vi är annorlunda. Och så måste det vara, för annars skulle det inte vara en så kul värld att leva i heller! Och ingen är felfri, och fan inte jag heller! Om du känner för att klippa håret, så gör det! det skulle säkert vara assnyggt, och min pärla Fanny passar ändå i allt för hon är så snyyygg!

2010-09-11 @ 11:28:28
URL: http://louh.devote.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0