would you save my soul tonight?

Strax ska jag titta på 27 dresses. Ja, det har blivit mycket tittande idag, tihi. Och jag måste bara säg att jag älskar Sverige under vår/sommar-halvåret. Vädret är sådär perfekt. Inte för kallt, inte för varmt. Man kan gå i det man känner för utan att man fryser häcken av sig (om man inte springer naken dvs). Det ligger nästan lite kärlek i luften när våren kommer. Man blir sådär lycklig av att solen skiner och man glädjs av att kunna vistas ute utan att återvända hem som en ett paket djupfrysta blåbär! Jag bara älskar våren och sommaren!

''i can be your hero, baby. i can kiss away the pain. i will stand by you forever. you can take my breath away'' ♥ Jag älskar dig mer än någonsin. Vill bara få dig att förstå hur mycket du igentligen betyder för mig.


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0