nyvaken

God morgon! Tyvärr så hade vi inget internet igår, så jag kunde inte uppdatera som vanligt, men nu är det tillbaka och jag ska försöka göra mitt allra bästa för att göra min blogg lite roligare igen.

Igår efter skolan drog jag, Felicia, Jenny, ÖP och Hanna hem till Hanna och bakade hallonpaj. Och för er som inte vet så blir jag ofta väldigt trött efter jag ätit. Jenny drog efter en stund och då gick resten av oss in och la oss i Hannas pappas stora säng och kollade på gamla kort från när Hanna är liten och hade det trevligt. Filmade även lite, så film får ni när Pänsi har skickat allt. Efter ett tag somnade jag i alla fall, och blir väckt av Hanna som är grymt stressad för hon ska möta upp Lena och Elin. Sorry gumsan (a) När jag kom hem kollade jag och mamma på tv och sedan cyklade jag ner och handlade b&j till oss. Sen fick mamma ett ryck att göra en sak som min mormors gamla pojkvän brukade göra till mamma och moster när dom var i min ålder. Tyvärr tänker jag inte dela med mig av den goa saken till er. Det är liksom.. ja jag vettefan.. hemligt :) Vi åt och spelade lite othello och pratade. Men nu måste jag hoppa in i duschen, för om ett tag ska jag till Louise, sötnos.

Bara för att jag är så snäll så bjuder jag på denna osminkade och nyvakna bild ;)

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0