max factor

Nu kom vi nyss hem från ica maxi. Vi handlade inför veckan, och söta lilla mamma köpte en ny mascara till mig eftersom min strax är slut. Blev den gamla vanliga favoriten false lash effect från max factor. Nu har jag bytt om till myspys outfit och tänkte ladda upp med lite avsnitt från Grey's Anatomy. Gud vad jag älskar det programet. Under tiden ska jag måla naglarna med mitt nya tjusiga nagellack och dricka lite té. Hörs i morgon. Då ska jag faktiskt ut och röra på mig med Pänsi. Nu är det dags att sluta upp med onyttigheterna och faktiskt börja röra på fläsket igen.

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: haha det är faktiskt hans storebror! det var i hans rum vi bodde när jag var där senast :)

2010-05-04 @ 22:23:52
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0