hos kurrevurre

Ronja står just nu i duschen. Jag har precis fixat i ordning té till oss. Var hemma från skolan idag, eftersom jag fick huvudvärk i morse när jag vaknade. För att det inte skulle bryta ut till migrän så sa mamma åt mig att ta två tabletter och lägga mig i sängen igen. Så jag sov ordentligt och vilade upp mig, för vid 3 tiden mötte jag upp Hanna vid skolan och fick skärpet jag ska låna, och sedan åkte jag till min fasters jobb. Sover hos dom inatt och i morgon.

I morgon är det 40 års fest för pappsen, som fyller.. ja, 40, höhö. Så då blir det parteey! Vi kommer bli ca 50 pers, och det kommer två live band. Härligt! Vi ungdomar ska hjälpa till i baren och i köket, så det blir ju nice. Självklart har Frida med sig sin kamera, så jag kommer vara kvällens fotograf! Kommer upp massa bilder när jag fått dom senare. Hon får helt enkelt lägga över dom på ett usb minne, för det kommer ta år och dar att skicka via msn. Men nu ska jag ladda ipoden, dricka té och ha lite tjejsnack med min älskade kurrevurre! Hörs på söndag. Då blir det fotboll och sedan på kvällen drar jag till Hanna och sover som vanligt. Det är våran söndagsgrej, haha.

Älskade kusin ♥

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0