home, sweet home


Kom nyss hem från stan! Ska testa en klänning jag fick hem från bubbleroom nu, och sedan blir det gossip girl för hela slanten. Men först tänkte jag berätta lite om min dag.

Efter skolan mötte jag upp Hanna, Sara, Felicia, Johanna F, Viktor S, Naser, Emil och David vid dammen. Och då drog vi på våra coola hojjar till Flaten och några badade. Jag själv var jätte sugen, men hade inga badkläder med mig. Efter ett tag började det åska en liten bit därifrån, så vi stack ner mot själva stranden vid Flaten och där var José, Marcus Skoglund, Lawshan och några till. Så vi hängde med dom. Och satt i solen och hade det super mysigt. Vi tog en massa härliga bilder också, men dom läggs ut när Hanna har skickat.

Efter ett tag drog vi hem och bytte om en lite snabbis och sedan möttes vi brudar upp igen förutom Felicia och åkte in till Rix FM festivalen som för övrigt inte var det roligaste jag varit med om. Det slutade efter någon timme, och då var jag så hungrig så vi drog till Slussen. Men på vägen dit mötte vi några trevliga typer som vi stannade och pratade med. Trevligt med lite nya vänner. Det kom kristna människor och bad böner till oss och vi fick biblar, och det kom hippie-parader och massa annat skoj. Så detta var en riktigt lyckad fredag.

Tack alla, ni är guld


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0