ha-ha, pinsamt!

Nu ligger Louise och typ halvsover? Ska gå och kissa och borsta tänderna och sedan krypa till kojs jag med. Börjar bli rätt trött jag med faktiskt. Vi kollade på Bella & Tyra Show då Kissie var med ikväll.. Herregud säger jag bara! Den människan är fan ett rent jävla exempel på en riktig jävla fitta. Förlåt för mitt ordval men det är det ända hon faktiskt är. Hon påstår sig vara snäll i verkligheten, men när hon kommer dit och sätter sig och beter sig som en riktig bitch, så börjar man ju fan undra? Fet diss på fittan Kissie!

Så... nu ska jag kissa, sådeså!

Kommentarer
Postat av: eli

asså fanny förhelvete.. snälla, kan inte du och louise spela in den där låten "bubbly" eller vad den heter med liiite bättre kvalité än på fb och sen lägga upp på youtube så man kan ladda ner? :D

iloveit

2010-05-14 @ 09:27:51
URL: http://upon.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0