fanny the MVG-barn!

Måste berätta hur duktig jag är! Idag mina kära vänner... fick lilla jag mitt första MVG! Vad tror ni det var för ämne? Ja, ni gissade rätt.. hemkunskap! Vi skulle laga trerättersmiddag, och min grupp fick MVG. Vet ni hur stolt jag är eller? Jag ska bannemig ha fler MVG:n i mitt liv, för detta är fan lycka!

Efter skolan ''pluggade'' jag, Sara och Hanna en liten stund. Sen skulle vi iväg och städa med klasserna. Och blir så jävla förbannad på alla lata korvar i min klass som inte kom dit! Vi gör detta städjobb för att få pengar till klasskassan, då är det inte meningen att 10 pers ska springa och plocka skräp medans 15 andra sitter hemma och pillar sig i naveln! Nej, fuck no. Sånt tål jag inte! Så, nu har jag argat klart, haha. Nu ska jag krypa till kojs. Men först packa väskan, för i morgon drar jag till Sorunda.

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0