vaknade i natt av det hemska


Ligger hemma i sängen med migrän. Vaknade inatt av att huvudet kändes sprängfärdigt. Jag började gråta för att det gjorde så ont, men ville inte gå ner och väcka mamma, så jag försökte somna om. Vaknade vid halv 6 då Thomas var på toan, så jag ropade på honom och bad honom hämta mamma, för det gjorde så fruktansvärt ont. Mamma kom upp och gav mig min migränspray, drog ner persienerna och gick ut. Jag somnade snabbt om och vaknade inte förens ett tag sen, då några busringde till mig.. Vet inte vilka det var, men vet en person som dom ringde ifrån i alla fall. Moget.. jävligt moget!

Nu ska jag lägga mig och sova igen. Men som ni förstår så blir det antagligen inte så mycket update idag. Måste iväg med mami och handla matsäck sen också. I morgon är det friidrottsdag i plugget nämligen. Tihi, jag, johanna öp och lena ska badelibada och spela bowling. Fast inge bad för våran del, vi sitter vid sidan av och tar massa kort istället ;)

Kommentarer
Postat av: frida

sjukt fin blogg! :)

allt bra?

2010-03-10 @ 17:09:26
URL: http://miwiih.blogg.se/
Postat av: Amilia & Amanda

Fiin header :D<3

2010-03-10 @ 17:37:35
URL: http://piinkladies.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0