only heaven loves you now

Har precis pratat med Pannsi i telefon om allt möjligt. Så skönt att prata med henne. För det blir alltid så intressanta konversationer med tanke på att båda två är pratkvarnar och alltid får något nytt att prata om. Det slutade med att jag snackade om hur jag ser på rasism och min åsikt över invandrare.

Hur som haver, nu ska jag läsa dom sista sidorna i den urtråkiga boken, och sedan blir det puss och godnatt för min del. Ska upp tidigt i morgon bitti. Orkar inte duscha ikväll, så får göra det in the morning. I morgon är det fredag och jag älskar fredagar! Skoldagen är alltid så bra då. Alla är på strålande humör och sådär.

What happens tomorrow? Jag vet inte rikigt än, men funtar på att bara vara hemma och ta det lungt med tanke på att jag inte mått så bra nu dom senaste dagarna. Men det återstår att se

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0