one last kiss befor i go

Hey everybody! Sitter i skolan och har engelska. Vi ska ju skriva dom där nedrans kärleks brevet som ska vara på engelska, men jag är ju redan klar med den. Så jag sitter och klurar lite på matten som vi har prov på i slutet av veckan. Kan det mesta, men man måste ju få in allt också. Tihi! (y)

Efter skolan drar jag och Hanna och solar. Vi är blekfisar båda två, och vill få bra piggment till sommarn. Så nu jäklar ska vi grunda! Sen lite senare ska Emil och David komma hem till Hanna, så ska vi kolla på skräckfilm. Mysigt! Nu ska jag klura vidare på min matte, men nu vet nu hur min dag ser ut i alla fall. Blir uppdatering senare.


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0