Nu är jag vaken


Hej hopp! Nu har jag vaknat till liv efter en überskön natt! Jag har sovit så himla gott. Vi kom hem vid halv fyra inatt från Hampus. Jag trodde helt seriöst jag skulle somna stående hos honom. För dom släckte ner och allt blev så.. så mörkt och skönt. Och jag stod upp, men ändå höll jag på att somna. Blev lite tjaffs om hos vem vi skulle sova hos, men jag sa bestämt att jag skulle sova här hos Lollo, eftersom jag har alla mina grejer här och sådär.

Nu hör jag att dom ligger och kollar på Bolibompa ute i vardagsrummet? Haha. Jag fick sova i Lollos säng och Lollo och Joel ligger i varsin soffa ute i vardagsrummet. Nej, tro inte jag är egoist, jag sa att det fick plats en till, men dom skulle tydligen ligga och prata. Hur som haver, nu vet jag inte riktigt vad som händer idag, men det återstår att se.

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0