nu är jag tröttis

Nu säger jag tack och adjö för min del för denna dag. Ska krypa ner i mitt varma täcke och sova som en liten gris. I morgon jobbar jag som sagt bara två timmar, så efter det åker jag mot södermalms gömda smågator och uppdaterar mer där. Förhoppningsvis sticker Frida från skolan lite tidigare och joinar mig på Café String. Ska käka lunch där bland annat. I morgon sover jag hos Hanna. För på fredag ska vi fira henne på förmiddagen, sen på eftermiddagen ska vi fira mig och min lillebror hemma hos moder min eftersom han har fyllt och jag fyller nästa vecka. Sen på fredag kväll åker jag till farmor och farfar och stannar där tills på söndag. Så no update där ifrån tyvärr. Men jag känner att jag faktiskt behöver lite space från datorn ett tag.

Hur som haver... Godnatt! ♥

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0