morgontrollet

God morgon!

Nu har jag klivit ur mitt nattskal och börjat ta dagen i ära. Ska dra ner och äta frukost strax. Vad blir det för smaskens tro? Jo, min favorit! Varm oboy, rostat bröd med ost, tomat och citronpeppar. Inte testat? GÖR DET! Jennifer visade det för mig typ i somras. Åh herregud, jag är beroende. Det blir som en drog. Har utvecklingssamtal idag också. Tror det kommer gå bra. Jag brukar inte ta morgonbilder med tanke på att jag ser ut som ett stort troll när jag vaknar. Men fick en liten pluttisbild. Det är väl ändå tanken som räknas? Yes it is. Puss på er allihopa, så hörs vi senare när jag kommer hem från utvecklingssamtalet.

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0