jag vann inte, jag feelooooora!

Herregud, har legat och gråtit floder som en liten bebis med bajs i blöjan. Har kollat på Grey's Anatomy, och det värsta var att massor hände. Fruktansvärda saker. Meredith var på gränsen mellan död och levande, hennes mamma dog, Izzie och George bråkar och massa annat! Usch, det är så hemskt alltihop. Fast jag älskar programmet! Är tokkär i det

Nu ska jag kila in till min lillebror som hade i önskemål att se filmen från när jag är liten. Haha, ja det händer massa roligt på den filmen!

Citat från Ronja Lindberg: ''Jag vann inte, jag feeloooooora''
Min mamma och pappa står och öppnar presenter från mitt dop, så kommer Martin fram när dom tar tag i paketet som är från dom...
Citat från Martin Lindberg: ''Det där är från oss, det är ett halsband''

Martin, Ronja, Jag & Eric. Det är samma timme som Ronja säger det ovanför.


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0