jag ber om ursäkt

Vill bara säga förlåt till alla mina vänner. På senaste tiden har jag varit oerhört deprimerad, tråkig, sur och allmänt frånvarande. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag har sagt något elakt eller varit dryg för ingenting. Jag menar verkligen inget illa. Men det är massa hormoner som spökar, och jag har massa blandade känslor i kroppen. Vill bara säga förlåt! Jag älskar er mina kära vänner, jag kommer alltid ställa upp för er. Ni är anledningen till att jag klarar av livet. Utan mina vänner är jag ingenting. Tack för att ni finns. Älskar er. Och ni vet absolut vilka ni är ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

alla har dåliga perioder. jag älskar dig <3

2010-03-30 @ 23:05:38
URL: http://hannasch.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0