i see you in the big blue

Mamma kom in till mig alldeles nyss.. Mormor har ringt och berättat att Missan är döende. Ja, det är mormors katt dåra. Den är idag 19 år. Skulle fyllt 20 i år, men hon orkar inte gå, hon orkar inte äta, hon orkar inte gå på lådan.. Så vi ska hämta mormor och ta Missan till djursjukhuset här i Bagarmossen, så dom kan avliva henne.

Usch, både jag och mamma gråter. Missan är världens sötaste och finaste katt. Hittade tyvärr inga bilder på datan, men jag kanske hinner ta någon bild innan hon lämnar oss. Annars har vi säkert tagit något kort på henne när jag var liten, så jag kanske kan ta kort på dom..

Efter att jag har varit på djursjukhuset, så ska jag träffa Alice. Vi ska prata ut. Men nu ska jag klä på mig och äta lite innan vi åker och hämtar mormor. Fy.. jag vill inte att Missan ska dö :'(


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0