Hanna the pr0 gästbloggar

Hejsan folket, Hanna här!
Fanny och Sara står på andra sidan bordet och gör pannkaks smet! Vi ska ha myskväll och äta pannkakor med grädde och bär :) Vi har också laddat upp med massor av godis och Ben and Jerry's. Kan det bli bättre? :) Vi är ensamma hemma i Fannys radhus och ska campa här i natt. Sover här imorgon också efter vi varit på Felicias tjejkväll. Vi har varit och handlat och sådär, älskar känslan av att bo ensam haha.
Vi har även solat solarium (jag och Fanny ska få upp pigmentet till sommaren och Sara är redan allmänt brun den skitungen) och varit i Farsta idag. Tre killkompisar var här för ett litet tag sen och kollade på Tenacious D.

Men nu ska jag hjälpa busungarna att göra pannkisar!


Vi alldeles nyss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Aah, asså jag vet att jag tjatar men jag vill inte att ni ska få hudcancer! :(<3

2010-03-27 @ 09:03:51
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0