grey's anatomy episode one


Ligger och kollar på Grey's Anatomy säsong 1. Jag har sett endast ett avsnitt på tv:n, så nu ska jag kolla från början så man hänger med i alla svängar. Ikväll är det bland annat Grey's Anatomy på tv:n klockan nio, så det ska jag glutta på.

Migränen är inte över, men den har lagt sig rätt rejält. Har endast ont när jag gör hastiga rörelser eller ställer mig upp fort. Så jag tar det lungt, vilar ut och tar mig samman. För morgondagen tänker jag inte missa! Vi har ju friidrottsdag då. Mamma har köpt massa grejer till mig, så jag ska fixa matsäck lite senare. Det blir kycklingsallad till lunch och fruktsallad till ''efterrätt'' & sen en ramlösa med mango smak!

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0