första praodagen: check!

Kom hem för en liten stund sedan. Dagen har gått jätte bra. Allt flöt på och jag gjorde inga fel, tihi. För er som inte vet så praoar jag hos min frisör Isabelle. Hon är jätte duktig. I morgon är det bruduppsättning på mig som gäller. Eftersom Isabelle inte haft tid att öva på sånt så tänkte hon göra det på mig, eftersom jag har så långt och tjockt hår också. Sen på onsdag så ska jag köpa färg så får Isabelle färga mitt hår. Marianne som jobbar där har en 14 veckor gammal hund, så den är med varje dag. Skit söt verkligen!

Kommentarer
Postat av: Frida

GAAAAALET SNYGGT HÅR!

börja ha så älskling, passade dig som handsken på handen, eller kondomen på pitten. GREAT!

2010-03-29 @ 21:25:33
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0