earth hour


Fick precis reda på från Hannas blogg att det snart ska vara eart hour. Det är nämligen så att den 27 mars är det dags att släcka ner för jorden igen. Jag gör det varje år själv, så jag känner mig stolt som hjälper till. När man väl släckt ner så inser man att elektricitet inte är så viktigt. Har man mycket värmeljus och någon att umgås med, så behövs inge el. Klockan 20.30 - 21.30 ska vi släcka ner.

Fick också reda på från Hannas blogg att Felicia fyller år då? Så vi ska typ dit? Om jag nu är bjuden såklart. Hoppas det, tihi. Så antar att jag ska vara med mina girls då. Skit mysigt! Massa ljus, massa kompisar och te och massa kortspel + prat. Great!

För att anmäla er, klicka här

Kommentarer
Postat av: hanna

Såklart du ska dit Fannysen :D<3

2010-03-10 @ 18:53:46
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahah nej Fanny, du är inte bjuden! Joo du har ju fått mitt fina sms :D <3 Ska bli supermysigt!

2010-03-13 @ 19:20:09
URL: http://feliciamh.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0