det är nu jag vet

Jag lyssnar på musik, jag går utomhus, jag försöker somna, jag drömmer, jag umgås med kompisar, jag pratar i telefon, jag smsar, jag duschar, jag klär på mig och jag tittar mig i spegeln.. Vad jag än gör eller vart jag än är, så finns du alltid i mina tankar. Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig. Tidigare har jag inte vetat vad riktig kärlek är, inte vetat vad ordet älska betyder. Jag vet det nu.. Du vet inte om det, men jag ska försöka få fram det. Så fort jag ser dig, har jag lust att springa fram och kyssa dina läppar.

Att älska är inte lätt. På vägen mot det ljusa kommer även en hel del smärta. Jag är inte vuxen och varit med om livets svåraste stunder. Men den kärlek jag känner nu, den är stark och den är riktig. Om det är någon jag vill dela saker med, så är det med dig. Jag blir knäsvag så fort jag ser dig. Jag blir andlös när jag ser dig i ögonen. Jag vill bara skrika av glädje när du tittar åt mitt håll. Vill hoppa och tjuta som en liten flicka, men jag gör det inte. Jag är en stark människa, och jag klarar av det mesta. Men att inte veta helt säkert hur du känner för mig gör mig rädd och orolig. Det gör mig livrädd att ta ett felsteg. Jag drömmer om dig varje natt, jag har dig alltid i tankarna. Oavsett vad folk säger eller vad folk gör, så finns det inget som kan ändra mina känslor för dig.

''jag älskar dig'' säger man inte till vem som helst. Dom orden använder man när man menar det. Nu vet jag helt säkert. Nu vet jag säkert hur jag känner för dig. Jag älskar dig. Du är det vackraste som finns i mina ögon, och jag gör allt för att få dig att bli min.


Kommentarer
Postat av: Frida

aaaw älskling, jag känner lika dant för dig :')

2010-03-11 @ 22:42:14
URL: http://ochfrida.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0