Ben&Jerry's och Grey's Anatomy för hela slanten

Jag tänker faktiskt inte be om ursäkt för att jag inte har uppdaterat under dom senaste dagarna. Jag har legat och haft magsjukan, och då är inte det första jag tänker på att nej vänta, får kräkas senare, måste uppdatera bloggen först! Nej verkligen inte, så jag har skitit i att seta vid datorn över huvudtaget. Har legat och kollat på Grey's Anatomy, sovit, försökt äta lite hit och dit, fått upp allt igen, sovit lite mer.. m.m

Men jag har blivit bättre nu. Får behålla maten, inte lika hängig längre och sover då jag faktiskt borde (de vill säga inte om dagarna). Jag ska i alla fall till skolan i morgon. Kan inte missa så mycket med tanke på att vi har massa prov och sånt. Missar redovisningskvällen idag också. Vilket jag inte är så glad över. Tycker det skulle blivit jätte roligt att vara med, men nej, istället får man den stora äran att lika hemma och kräkas (y)

Nu ska jag äta min Ben&Jerry som jag aldrig rörde i lördags, och kolla på Grey's Anatomy. Har kommit till säsong 3 nu, så det är spännande som arton! Men vi hörs senare

Miss you girls

Kommentarer
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

vilken snygg blogg!

2010-03-23 @ 13:21:23
URL: http://eecederholm.se
Postat av: hanna

miss u 2 <3

2010-03-23 @ 16:44:50
URL: http://hannasch.blogg.se/
Postat av: hanna

har förresten aldrig sett en charmigare bild på mig och sarren!

2010-03-23 @ 23:19:45
URL: http://hannasch.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0