Because days come and go

Kommer tyvärr inte att blogga mera idag. Jag har en del svenska att jobba med, så jag har inte tid för datorn idag. Jag kanske loggar in och kikar lite senare ikväll, men det är inte säkert. Har haft så sjukt ont i magen idag, och imellanåt i huvudet. Men jag har faktiskt bitit ihop och tagit mig igenom skoldagen.

Mamma vet hur jag blir när jag har ont i magen. Ja, ni kanske fattade att jag har lingonvecka? Så mamma är så söt och köper massa gosaker till mig. Det är precis sånt jag behöver när jag har mens. Och tro det eller ej, men det hjälper. Så jag ska tjocka mig hela kvällen! Lite senare ska jag och mamma kolla på Phantom of the opera också. Det blir myspysigt. Men nu ska jag sätta igång med svenskan. Hörs!

Har inga nya bilder att bjuda på, så ni får en gammal bild på mig från i höstas

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0