vad vore livet utan musik? nada!


Hoffmaestro - So do you

12 Stones - Lie to me (Acoustic)

Dessa två låtar står högst på min lista just nu! Kan lyssna hur många gånger som helst på dom. Hoppas jag inte tröttnar bara. Det vore himla tråkigt. Förutom att jag drogar musik så är jag så nedrans kär i smoothie. Skulle jag ha orken så skulle jag göra smoothie minst 3 gånger per dag. I morgon bitti står hur som helst smoothie på schemat. Under dagen tänkte jag hänga med min coola moster. På fredag ska jag antagligen slinga håret i ljusa färger, så det blir lite liv i mitt tråkiga hår! Sen ska jag vara med min efterlängtade Louise. Nu ska jag lyssna på muuusik, adios!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

hur är allt med dej idag?

kram!

2010-06-17 @ 09:02:19
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: freja

va kul! hoppas du lägger till mig på bloglovin då! :D ..kul att du skrev en rad för nu hittade ju jag hit till dig oxå! :D

2010-06-17 @ 11:14:59
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0