Som en helt ny människa

Sitter här nyduschad och fräsch. Känner mig som en ny människa igen. Hör hur lillebror sitter och spelar gura i rummet intill, stolt jag är över den prinsen alltså! Blev lite sugen på té och frukt, så det är det som står på schemat. Ska fortsätta kolla på GG och förhoppningsvis börja på SATC säsong 1. Jag har kommit in i en period där jag bara kollar på serier, och eftersom jag precis kollat färdigt på Grey's Anatomy, och strax kollat färdigt på Gossip Girl så är det sedan Sex And The City som intar scenen, yeee!

Nu ska jag återgå till mitt. Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

låter som en riktigt mysig kväll!



Ps. Har två tävlingar igång i min blogg som jag tror att du skulle gilla - var gärna med! Ds.

2010-06-21 @ 22:12:22
URL: http://gratistokig.blogg.se/
Postat av: nellie

ÅH! Vad glad jag blir. Trots att jag inte brukar bry mig riktigt om hur många som läser och så, så hoppas jag verkligen att du stannar och kommenterar när du känner för det. :') söta människa.

2010-06-21 @ 22:48:41
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0