In the spring, becomes the rose

Hej på er. Klockan är mitt i natten och jag ligger och kollar på Gossip Girl. Skulle igentligen hängt med Hanna och några till, till Tyresö men jag kände mig verkligen inte pepp på det, så jag stannade hemma istället. I morgon blir det upp i skaplig tid, för jag ska in till Stan med Frida och ta en fika. På fredag är det midsommarafton, som jag förövrigt ser mycket fram emot. Tror att vi kommer ha det jätteroligt ute på landet med Kraft-släkten. Kommer säkert bli en massa roliga lekar, fem-kamper och annat skojsigt. Kommer att ta en hel del bilder också, såklart!

Nu tänkte jag ta en frukt och fortsätta titta på GG. Ha en bra natt allesammans så skriver jag mer i morgon.

1) Jag. 2) Fridaaa - Som sagt.. så har vi alla varit små

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: jag ska på the ark konsert, teater på vallarna, liseberg, kanske sthlm, bio och sommarstugan. de är de som är planerat iaf.



kram

2010-06-21 @ 11:31:52
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Frida

du ska dööööööö! att du la upp den där bilden :O du ser iaf skapligt bra ut på din bild, eller nej det gör du inte men du ser fortfarande bättre ut än vad jag gör. The revenge taste SWEEET you know ;) <3

2010-06-22 @ 20:56:31

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0