if tomorrow never comes


Bild från i fredags när vi grillade med småsyskonen :)

Nu har vi kommit hem efter en storhandling på ica maxi. Vi kilade även in på biltema och köpte bord och stolar till min balkong för alla som bryr sig, höhö. Nu ska jag öva lite sminkningar, duscha och sedan kolla på gossip girl. I morgon är det bara fotbollsmatch och fixning inför niornas bal. Sedan på onsdag är det skolavslutning och på den kommer min älskling Frida. Efter den ska vi fota galet och sen sover hon hos mig. Vi ska kolla på gråtfilmer, sitta på balkongen och dricka té och ha det så bra som bara vi kan ha det. Hörs senare alla små kottar där ute! Cred till er som läser min fiiiiina blogg.

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0