I juli åker jag till Grekland

WOHO! Nu har jag kollat färdigt på hela sista säsongen på Gossip Girl. Hanna sa att dom håller på spela in en till säsong, så nu väntar jag med spänning på att den ska komma ut, haha. På tal om Hanna.. Hon smsade mig förut och berättade en hemsk nyhet. Lilla Nini (Eller Plopp som han egentligen heter) har gått över till andra sidan. Blev verkligen jätteledsen. Han är världens sötaste lilla kanin som bajsar hela tiden. Kommer sakna bajsplupparna på golvet som man alltid fick akta sig för. Stackars Maggan, Hanna och Isak.. Kan inte vara så kul.

Jag ska nu hoppa in i duschen och sedan börja fixa mig. Klockan sex ska jag vara inne i centralen och möta upp Frida som kommer med Amanda och Martin från Linköping. Ska bli trevligt att ha den damen här i veckan, haha.

Juste! Moster ringde mig förut och berättade att resan nu är bokad. Så i slutet av juli åker jag till Grekland, wuhu! Ska blir jätteroligt verkligen. Har aldrig varit i Grekland förut heller. Frida är så söt och lånar ut sin kamera till mig under den veckan, så massa fina bilder kommer tas. Fasiken vad det ska fotas!

Här kommer vi att bo:



Kommentarer
Postat av: amelie

jättefin blogg, och va härligt det ser ut på grekland! :D

2010-06-27 @ 16:41:20
URL: http://kittykanon.blogg.se/
Postat av: Johanna

ååh, plopp! :C

jag visste inte de D:

2010-06-27 @ 20:30:55

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0