hiss/diss

Bara för att jag vill vara lika c00l som alla andra bloggare så tänkte jag göra en liten hiss och diss-lista :)

Hiss
Smoothie
Både fräsht och somrigt!

Mina vänner
Ni fattar inte hur tacksam jag är över att ni finns där för mig

Böcker
När man inte längre vill stanna i verkligheten och komma bort, läs då en riktigt bra bok! Boken får dig på andra tankar och för en stund kan du bara vara.

Diss
Insekter
Jag verkligen avskyr insekter. Punkt.

Dåligt piggment
Jag har själv jätte dålig piggment och det tar en jävla tid för mig att bli brun. Inte kul.

- grader
Jag är så trött på minus grader så jag skulle kunna spy på dom! Hoppas plusgraderna stannar väldigt länge i år!


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0