hey hoe let's go

Hejsan allesammans. Jag har inte uppdaterat så mycket, jag vet, men jag har haft annat för mig. Jag har liksom sommarlov! Igår var jag och Hanna med Oliver och Jonas. Vi umgicks och spelade kort. När vi kom hem till Hanna igen så satt vi på hennes loftgång och drack té och åt nattmacka till klockan blev halv fyra. Sen sov vi gott fram till klockan halv 2 ungefär. Under dagen har vi bara kollat på Walk The Line och varit hemma hos mig en sväng. Snart kommer Johanna, Felicia och Sara hit och då ska vi handla gott inför kvällen och sitta på loftgången. Blir myskväll helt enkelt! Men nu ska jag fortsätta med min sommar-playlist på spotify och lyssna på Hanna för tillfälliga skit-musik, haha!

gammal bild

Kommentarer
Postat av: johanna

är det din naturliga hårfärg eller har du färgat?

btw fin blogg! :D

2010-06-21 @ 14:56:33
URL: http://sweetmissbrunnet.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0