första juni - hej sommar!

Äntligen är sommarn här på riktigt. Kommer vara toppen väder hela veckan, och om en vecka är det skolavslutning. Känns så fruktansvärt skönt att vi snart är lediga i tio veckor framåt och sedan bara ett år kvar i grundskolan. Nästa termin är det hårdpluggning för min del, haha. Så i sommar ska jag vila ut ordentligt och göra allt roligt som jag antagligen kommer missa under nian när jag istället sitter hemma med matteboken upp i näsan.

Orkar inte skriva om skolan, inget intressant hända i alla fall eftersom vi hade fyrkamp mot två andra skolor och våran kom sist, hahahahahahha! Aja, dom kämpade riktigt bra i alla fall :) Efter det drog jag hem och efter ett tag kom Hanna till mig, vi satt på min balkong och målade naglarna och lyssnade på Johnny Cash! Så härligt! Hanna käkade här och sen spelade vi fotboll med mamis sambo och min lillebror.

Hur som helst som kommer det lite bilder från idag



Han lyckas alltid prata och blunda på alla bilder.. Här är min lillebror i alla fall :)


ÄLSKAR BILDEN!

Ehm... ja.... så... kan man också göra?

Hanna gör... något? haha


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0