Ed Westwick, my love

Okey.. Ni får ursäkta min knäppa kompis som tycker jag är wierd som gråter över en kändiskärlek. Hur många har inte gjort det liksom? Fast däremot så vet jag inte om han dog eller inte, han kan ju överlevt.. Mer fick man ju inte förens när nästa säsong är färdig! Väntar med späääänning!

Fridas tyckande om mig måste helt enkelt bero på att hon fick en av mina ljusstakar i huvudet (hehe). Så, nu vet vi alla att det är henne det är fel på och inte mig. Och i inlägget säger hon inte bara att jag är knasig utan också lägger ut en bild på Edward F*cking Cullen.. Inte okej! Okej, jag tycker inte han är ful eller dålig på något sätt, men att han är alla tonårstjejers våta dröm stör mig rejält! Okej, nu har jag skrivit av mig lite. Nu ska vi kolla på någon konstig film som frökenlöken har laddat ner. Tack och hej!


My sexy-booooy!


Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0