Äntligen klar med packningen.

Sådärjah! Nu har jag packat färdigt. Fyfan vad ont i skann jag har nu alltså. Måste vara värmen som skinit på mitt huvud hela dagen lång. Får pilla i mig lite migrän tabletter och le. När mamma stigit ur duschen så ska vi kolla på Farsan. Hon sa att den tydligen ska vara rolig..? Aja, vi får väl se om den får mig att skratta eller inte. Någon som sett den? Var den bra?

Nu ska jag slänga iväg ett mess till Sara och höra hur det går för henne med packningen, haha. JUSTE, måste leta efter den där nedrans myggsprayen också! Den får jag inte glömma, heheh. Kommer ta med mig datorn på resan. Kommer kunna blogga från hotellet i Göteborg, men eftersom jag inte har något trådlöst internet så kommer jag inte kunna blogga från Danmark. Men dom dagarna får ni helt enkelt klara er utan lilla mig.. Oj oj oj, hur ska detta gå? Jag som är en så pass stor bloggare måste väl hålla mina 25000000000000 läsare uppdaterade? Fan också, nu ljuger jag igen..

Jag och mamma idag på stan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej tyvärr så va den inget vidare bra. Du får skriva vad du tyckte sen!

2010-07-04 @ 21:39:15
URL: http://www.nikkinaken.se
Postat av: Agnes

Fin header!!

Besök gärna min blogg med =)

Kram

2010-07-04 @ 22:47:05
URL: http://agnezcarlsson.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0