when the night has been to lonely

Guess what?! Fanny is back!

Lollo har skött bloggen jättebra, eller vad säger ni? Natten till idag kom jag hem från Grekland, med minnen, packning, trötthet och lite brunhet. Som jag sagt till allt folk idag så tycker jag inte resan sitter i hudfärgen. Jag har gjort saker, bland annat läst ut TVÅ böcker..(Den ena boken var på 600 sidor)

Sov ett par timmar när jag kom hem. Men vaknade efter fyra timmar och var pigg igen. Knasigt? Hur som haver så bestämde jag och Lollo att vi skulle träffas i Slussen och vandra till Café String och fika lite. Envis som jag är så skulle jag definitivt inte gå under något paraply, utan låta regnet falla rakt på mig! Kändes helt underbart att komma hem till lite regn när jag man suttit i 40 graders värme under en vecka och knappt orkat röra på asset för att det varit så varmt. Efter fikandet stack vi till Lollos nya lägenhet och checkade läget, gjorde något-som-jag-inte-vet-vad-jag-ska-kalla-det på väggarna och drack saft mitt i ett tomt rum. Väl hemma hos Lollos papi chillade vi loss, lyssnade på musik, åt middag och lite sådant.

Nu har vi kollat på Big Fish, kollat youtube klipp, lyssnat på musik och skrattat åt konstiga skämt. I morgon blir det fotboll! Och gissa vem som ska med?!?!?!?!?! LOLLO!! Ja jag vet, inte något man förväntar sig av den kvinnan. Vi går med dem gamla vanliga knasbollarna Frida, Martin, Johan och några fler. Bilder från Grekland kommer när jag har fått tillbaka min dator från Lelle. Good night homies!










Kommentarer
Postat av: johanna

du var ju visst brun!

till skillnad från mej i alla fall,

skit vädret i svergie förstör min sommar :C

ses imorn <3

2010-08-08 @ 10:22:02
URL: http://jpics.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0