Saker som gör Fanny bästare än bäst

Yo Fannys blogg, zup? The L to the OLLO is here. Trots att tre fjärdedelar av er nog vill halshugga mig vid det här laget, så tänker jag inte sluta. Nej nej. För jag har en plikt. Och den plikten är att skriva då och då i denna gråa och fina blogg. Så nu inriktar vi oss på lite fakta om Fanny tycker jag, för sånt är kul.

Fanny:
  • Ibland får hon perioder då hon pratar mer än vad hon själv vet om att hon gör.
  • Hennes ögonbryn åker alltid upp en liten bit när hon kollar sig i spegeln.
  • Hon börjar andas tungt innan hon somnat, så man tror oftast hon sover.
  • När hon vaknar innan en själv på morgonen tassar hon upp ljudlöst och sätter sig vid datorn. I vissa fall gör hon faktiskt till och med frukost till en, utan att väcka en när den är klar.
  • Hon kommer alltid och möter en på vägen, även fast man inte bett om det (när jag ska komma hem till henne är det nästan nödvändigt, så att jag inte skulle hamna någon annanstans).
  • Hon brukar ofta sätta på "bara-en-jävla-muffin" låten.
  • Hon använder inte mycket smink alls, men ändå är hon supersöt. Till skillnad från de flesta.
  • Hon bruklar alltid sätta upp sin lugg på sidorna med spännen. Jättesött.
  • Hennes garderob är FULL med URSNYGGA kläder. Dock får man nästan aldrig se dem på henne.
  • I hennes rum har hon en miniatyr av ett badrum som hon själv gjort.
  • Hon gillar chai latte, och lärde mig gilla det.
  • Hon är besatt av olika nagellack, och hon har ALLTID coola färger på naglarna.
  • På tal om naglar har hon JÄTTESMÅ och söta naglar.
  • Hon är en kopia av sin mamma.
  • Hon är ALLTID glad.
  • Hon är världens finaste och bästa Fanny Lindberg, och jag älskar henne.
/ Lollo

Kommentarer
Postat av: Frida

Lollo, du missade en sak. Hon sviker aldrig sina vänner. helt underbar! <3

2010-08-02 @ 17:33:01
URL: http://ochfrida.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hahahahahahahahaa, jag gråter av lycka! :')

Du är för underbar Lollo! ''bara-en-jävla-muffin'' HAHA!!!! :D

2010-08-07 @ 11:51:51
URL: http://fnylindberg.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0