louh.devote.se


Min stackars lilla Lollo mår inge vidare. Hon skulle följt med mig på matchen idag, men hon orkar nog inte det. Hon vaknade tydligen upp halv åtta i morse med illamående. Inte bra. Nu ligger hon och sover lite grann. Låter henne göra det eftersom hon mår som hon mår.

Hur som haver så ska jag strax börja klä på mig och lite sådant. Halv tre ska jag vara i Slussen. Efter matchen så drar jag mig hemåt. Jag kanske ska förbi Lelle en snabbis och hämta min dator också. Sen blir det myskväll hemma. Mamma har köpt en klocka och en skjorta till mig, så det ser jag fram emot att pröva när jag kommer hem. I morgon ska jag träffa alla tjejorna som ska på allsång! Vi måste handla och lite sånt.

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0