Full rulle.

*Andas ut*

Äntligen har jag nu suttit mig ner och dragit efter andan. Har varit full fart hela helgen. I lördags morse drog vi till Hannas landställe. Vi bakade, tog powernap, promenerade i mörkret, drack té och lite annat tjofräs. Sedan i morse var det bara upp och hoppa vid klockan kvart i sju. För klockan kvart över skulle vi möta deras släkt och fiska. Dom har en trekamp.. varje år?.. tror jag. Och då är första grenen att fiska. Jag och Hanna var så trötta att vi gick och la oss i bilen och sov i någon timme. Hela dagen har gått åt till att fixa och dona med Hanna. Nu har jag så ont i benen att jag tänker säga godnatt. I morgon blir det tältuppsättning på skolan, tummen upp för att jag är världens grymmaste! Hej. (Bilder kommer när Hanna skickat!)

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0