Blö

Fanny, det börjar bli dags att komma hem nu. Jag klarar inte det här.
Den dagen du kommer hem ska jag bannemig träffa dig. Har jag bestämt.


Annars då Fannys blogg?
Hoppas ni har det lite bättre än jag. Förmodligen kan ingen ha det bättre än Fanny nu. Om man inte sitter med 10 miljoner i fickan på Bahamas. Fast jag kanske inte ska ta allt för givet. Tänk om hennes plan störtat? tänk om hon är matförgiftad? tänk om hon blivit uppäten av en haj? Om det ens finns hajar i Grekland vet jag inte, men det spelar inte så stor roll. Men huvudsaken är; Fanny, oavsett om du blivit uppäten av en haj, blivit matförgiftad eller att du störtat med planet - s å   k o m   h e m   n u u u !
I want you here. Over and out.
/ Lollo

Min knasiga lilla pingla.

Kommentarer
Postat av: Fanny

H-h-haajar.... ryser

Nä, jag åt upp dom före dom han käka upp mig!



NU ÄR FANNY HEEEEEEEEMMA!

2010-08-07 @ 11:53:30
URL: http://fnylindberg.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0