Coffeehouse By George




Jag mötte upp Sara och Hanna och drog till IKEA. På bussen dit kom en hel klunga muppungar och trodde dom ägde bussen. Vi började asgarva när ena bruden skrek som en gris ''Vafan stannar han tåget så länge för?!''. Vilket visade hur smart den bruden var, höhö. Vi fikade, åt mat och latade oss. Sen messade jag Dennis och frågade om vi skulle träffas. Så vi mötte upp honom i Hökarängen och tog tunnelbanan till Söder och satte oss på Coffeehouse By George och tog något varmt att dricka. För mig blev det varm choklad för en gångs skull, tihi. Vid tio-tiden drog vi oss därifrån och sa hejdå till Dennis vid tunnelbanan. Det var trevlans att träffa min kära kusin igen. Är ju inte så ofta jag träffar honom eftersom han oftast är hos sin madre i Västerås.

Men nu ska jag och Hanna kolla film och göra det vi är som bäst på.. LATA OSS! MUHAH! Sover här inatt också om ni inte redan insett det! Och tack till er alla som grattat mig på min dag, ♥

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0