Stav i örat

Duktiga tjejen som skulle gå upp i vanlig tid men ta lite extra tid på sig i morse. Näe, jag vaknade 5 minuter efter jag börjat. Duktig tjej! Eller inte. Klädde på mig och cyklade till skolan på en kvart. Har aldrig stressat så mycket i hela mitt jävla liv. Och jag som inte skulle stressa? Bad Fanny.

Hur som helst så ringde moder och sa att jag försovit mig, så min mentor förstod mig. Nu börjar jag bli lite nervös över det där med piercingen. Fick en fråga om vart. Så här ska jag göra:


Kommentarer
Postat av: Linnea a.k.a neus

Det är jättesnyggt! :D

2010-10-14 @ 18:24:47
URL: http://linnneaaas.blogg.se/
Postat av: Emma Olsson

fett cooolt :o <3

2010-10-15 @ 11:51:54

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0