May angels leads you in, hear you me my friend


Idag efter skolan cyklade jag genom skogen hem. Allt var så vackert. Alla gula och röda löv som ligger som ett täcke över marken, träden som ser ut att brinna och fågelkvittret som ännu hörs. Det är höst, och jag älskar det.

Efter en snabbvisit hemma var det dags att cykla ner till farbror T. Sedan snabbt hem och börja kolla på gossip girl. Har sett dom två första avsnitten, så nu är det full fart framåt med Grey's Anatomy. I morgon ska jag och Hanna klippa oss nere hos Isabelle. Funderar på om jag ska göra det lite kortare än vanligt. Vet inte riktigt. Är lite småskraj över det faktiskt. Men vi får se hur jag gör.

Kommentarer
Postat av: Polly

Vad fin du är då <3

2010-10-18 @ 22:30:22
URL: http://barbiespya.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0