Love the way you smile


När jag vaknade i morse kändes allt perfekt. Jag kände mig riktigt utvilad efter en jätteskön helg. Var på jättebra humör. Inge stress eller liknande. Allt var bara så jävla bra! Måndagar brukar vara den värsta dagen på hela veckan. Men icke idag. Hela dagen har varit så lugn. Bara chill lektioner. Vi har ju gymnasietema nu dom här två veckorna. Och det kommer vara massa om gymnasiet vilket känns jättekul.

Måste även påpeka att det inte bara är gymnasietemat som gjort skoldagen bra. Älskar mina fina vänner som alltid är på topphumör och som jag alltid har så roligt med. Sen även den där lilla speciella ögonstenen. Nämner inga namn. Men ni kan ju fillura lite om det. Haha. Nu ska jag äta upp helgens sista godis, kolla film och ladda iPoden.

Kommentarer
Postat av: hanna

kan det haft någonting med att du sov bredvid mig hela natten? ;))))))

2010-10-04 @ 22:08:08
URL: http://hannasch.blogg.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0