dreaming of sleeping next to you

Kollade precis på film med mammsen. Nu blir det att göra en kopp varm o'boy och läsa lite. Eftersom jag är klar med allt skolarbete angående gymnasietemat, så har jag och tre andra själar sovmorgon i morgon. Superskönt! Ska nog ändå gå upp som vanligt. Men ta lite extra tid på mig med allt. Så skönt att inte stressa på morgonen.

Är jättesugen på att gå på bio såhär på hösten. Men vet inte vem jag ska gå med, vad jag sa se och när jag ska se filmen. Hm, blir något att fundera över. Näe, nu ska jag kila. Hare gött

Kommentarer
Postat av: Louise Thea Hallberg

JAG ÄR EN VILLIG DELTAGARE TILL VÄLJA-PERSON-ATT-GÅ-PÅ-BIO-MED! :D

2010-10-13 @ 22:29:15
URL: http://louh.devote.se/

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0