Konstigare kvinna får man leta efter..

Hahah yo dudes! Det är Frida som skriver, jag lär väl vara känd i den här bloggen vid det här lagret. Höhööö! Men jag måste bara berätta! Fanny tvingade mig nyss att titta på ett avsnitt av Gossip Girls. Och i slutet så hände det tydligen ett och annat, jag fattade absolut ingenting eftersom att jag inte sett skiten tidigare. Men iaf, i slutet dog tydligen någon Fanny tycker om. Och gissa vad hon gör nu, HON GRÅTER! och det är inte lite heller, hon gråter floder :O? är detta ett normalt beteende eller är hon sjuk? Själv tycker jag det var ganska roligt att han dog, men inte Fanny inte. Nu ska jag fortsätta lyssna på hennes tjat om den där Chuck..? C'ya!


MIIIN BABYBOY!

Kommentarer

Here you can comment:

Your beautiful name:
Remember me?

Your E-mail: (publiceras ej)

URL/Do you have a blog?:

Skriv något sött:

Trackback
RSS 2.0